Thursday, December 26, 2013

our christmas







































I don't think I have ever been posting so little throughout a month as this December. It passed so fast, and we have been so busy and quite exhausted too. We did manage to make our Christmas as usual, and it turned out just as cosy, fine and warm as it should be. Frida Viola was excited all of the month, and Molly has taken in all the new great stuff with big enthusiasm. She has just the right age (she is 2 by the end of March), and she has been breaking my heart more than once with her cute, openminded and immediate way to experience and comment on everything.

1. Quilted angel vest my mom made to me when I was little. I remember how much I loved it.
2. Molly in a quiet moment.
3. Gingerbread Lucias for my girls.
4. New beautiful dress from Anïve for the minors.
5. Tivoli at night.
6. December 24.

*Merry Christmas to all of you*

4 comments:

  1. Glædelig jul og godt nytår Inger Marie! Det ser så hyggeligt og eventyrligt ud, lige som det skal være :-)
    Kh. Maja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kære Maja - Tak, og jeg håber også jeres jul blev fint og magisk for børnene, trods travlhed lige op til :) KH IM.

      Delete
  2. Kære Inger Marie, også rigtig glædelig jul til dig og din søde familie (elsker den kjole!) Hun er på instagram, i øvrigt. Jeg har haft et lidt turbulent efterår, men nu er jeg på vej i den rigtige (og gode) retning! Håber vi skrives ved i det nye år - jeg nyder at følge med i dit univers her. Kærlig hilsen Sophie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kære Sophie - tak for din fine hilsen, det er godt at høre fra dig :) Jeg skriver en mail til dig. KH IM

      Delete

Please drop me a line - it makes me so happy to hear from you!

Send en lille hilsen - hvis du ikke har en blog selv, kan du vælge "Name/URL" i "Choose an identity" skrive en hilsen og klikke send -– jeg bliver så glad for at høre fra Jer!