Sunday, August 26, 2012

finurlig giveaway # 1




I have been making this kind of simple necklaces with a mix of ceramic and wooden beads over the summer. I have been so happy to wear them and thought it might be time for a giveaway at the blog - something I have never done before :)
All you have to do is to write a comment and mark if you prefer the yellow or the rose necklace (two photos below). I will choose a winner at random next Sunday evening and post it here.
The necklaces are made with Chinese jewelry cord with a simple knot in the neck and small metal beads at the ends. You can click at the photos to see them enlarged.




18 comments:

  1. Jeg er da helt sikkert med. Hvor er de fine. Jeg synes de begge er rigtig fine og hvis jeg skal vælge, så skal det være den gule:) Jeg krydser og håber på at jeg vinder.

    ReplyDelete
  2. Simple and lovely - I too prefer the yellow one...

    ReplyDelete
  3. Jeg håber også jeg vinder den gule.
    Pernilleudesen@hotmail.com

    ReplyDelete
  4. Nej, hvor er de fine! Faldt lige over din blog for et par dage siden, og har siden da brugt et par timer på at dykke ned i dit finurlige univers. Så fint! Hilsen Katrine, som håber på at vinde den lyserøde (katrinevf@gmail.com).

    ReplyDelete
  5. De er begge utroligt fine & jeg vil så gerne være med :) Hvis jeg skulle vælge, ville det blive den gule. Hav en dejlig dag!

    ReplyDelete
  6. They are beautiful! Please count me in! I would love to win the yellow one ...

    ReplyDelete
  7. Hej Inger Marie! Jeg vil også rigtig gerne være med - og jeg foretrækker også den gule. De er rigtig fine, håber en af dem kommer til at hænge på mig til efteråret :-).
    Kh
    Ida

    ReplyDelete
  8. Ohhh so lovely!! I LOVE the rose one.. :)

    ReplyDelete
  9. Hvor er de fine :) Jeg vil rigtig gerne være med. Jeg kan slet ikke bestemme mig for, hvilken af dem der er finest, men jeg tror at den gule ville passe bedst til mig :)

    ReplyDelete
  10. SÅ fine! Jeg ville ønske at kunne pakke den gule ind og sende til min søster ;) hephep for mig som vinder...

    ReplyDelete
  11. · { den rosa er lige mig ... KH/ } ·

    ReplyDelete
  12. Jeg er helt klart til den gule. Den er flot! Håber du trækker mig: tanjaschlaikjaer@hotmail.com

    ReplyDelete
  13. These are so beautiful! I think I love the yellow one best.

    ReplyDelete
  14. Rosa eller gul de er begge meget, meget fine.....

    ReplyDelete
  15. WAUW, hvor er de smukke! Jeg drømmer om den rosa, og krydser fingre for at jeg kunne være heldig på søndag :-)

    ReplyDelete
  16. ...hov, glemte helt min mailadresse: sidselk@gmail.com :-)

    ReplyDelete
  17. Rigtig fine.. Jeg håber jeg vinder den gule :-) mariapoulsen@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Hello! I love these necklaces, they are so simple and yet sophisticated! If I had to choose I'd like the Rose one please?! :) Kate from the UK boxkate@yahoo.co.uk

    ReplyDelete

Please drop me a line - it makes me so happy to hear from you!

Send en lille hilsen - hvis du ikke har en blog selv, kan du vælge "Name/URL" i "Choose an identity" skrive en hilsen og klikke send -– jeg bliver så glad for at høre fra Jer!