Wednesday, August 29, 2012

Baggu




I have kept an eye on Baggu and their simple bags for some time, and a while ago we finally ordered a couple of items - a tote in coral, an iPad cover in sailor stripes and a couple of reusable bags for our groceries. They have been in daily use ever since they arrived, and I thought I would make a little recommendation because the bags have proved to be so useful. The photos don't really convey the sense of the fabric that is both beautiful and very sturdy. Furthermore the prices are very reasonable even when you include the shipping costs.


3 comments:

  1. Jeg er netop på udkig efter et cover til min iPad, og det må virkelig gerne være sådan nogle lækre sømandsstriber! Du er tilfreds med kvaliteten? Mange tak for tippet, havde aldrig hørt om mærket før :)

    ReplyDelete
  2. Ida - det er mest min mand (og Frida Viola!), der bruger iPad'en herhjemme, men jeg synes, coveret er super lækkert. Stoffet er i en meget kraftig kvalitet, og coveret har et blødt inderfor, så iPad'en er godt beskyttet. På baggu's site, er der nogle detaljefotos af indersiden af deres laptop cover - det er samme princip: http://baggubag.com/#/More_Views/?product=Laptop:_Laptop_Case_13/

    ReplyDelete
  3. Jeg er rigtig godt tilfreds med Baggu indpakningen. Dog skal man være opmærksom på, at det er vanskeligt at presse en iPad med Smart Cover - som mange her - ned i posen.
    Jeg havde først overvejet at bruge en polstret kuvert, som er billig og ikke vækker opsigt, men Baggu er lissom lidt mere lækker.

    ReplyDelete

Please drop me a line - it makes me so happy to hear from you!

Send en lille hilsen - hvis du ikke har en blog selv, kan du vælge "Name/URL" i "Choose an identity" skrive en hilsen og klikke send -– jeg bliver så glad for at høre fra Jer!