Sunday, October 16, 2011

My Home Today








A has been working on a new bed for Frida Viola this weekend. Or actually it is not new - it's an old one that we found here. It was my dad's and his sister's when they were kids. Frida Viola is very exicted about the project. She refuses to sleep in her cot any longer (she calls it a jail!), and right now she is sleeping at the mattresses at the floor in her room. I am looking forward to the changes as well because every night she wakes up and wants to go into my bed that is both warmer and more comfy.

2 comments:

  1. der ser bare rigtig hyggeligt ud på frida violas værelse. og jeg kan se, hun deler bibliotek med mine børn:) den bog, der hedder floras bakke er simpelthen så fin (og der er flere i serien om flora). vi købte dem i sommers i sverige. vores flora blev nemlig to da vi var i småland, så det var den perfekte gave!

    ReplyDelete
  2. Sophie - ja, Floras Bakke er så fin! Jeg vidste ikke, der fandtes flere Flora-bøger, men dem må jeg på jagt efter :)

    ReplyDelete

Please drop me a line - it makes me so happy to hear from you!

Send en lille hilsen - hvis du ikke har en blog selv, kan du vælge "Name/URL" i "Choose an identity" skrive en hilsen og klikke send -– jeg bliver så glad for at høre fra Jer!