Monday, August 29, 2011

Big news




Yes, we are selling our big, beautiful Copenhagen apartment. The dream is more green, more air, more family - and now we want to try it out.

So please take a look here and spread the word (and the link) to anyone you might know who are looking for at place to live in Copenhagen.

This is so much filled with mixed feelings - at one and the same time joy because the decision has been taken and sadness because we love the place so much and have worked so hard on the renovation.

10 comments:

  1. Sikke en fantastisk lejlighed! Jeg har siddet og sukket henført over flere af billederne. - Der er en virkelig fin stemning og mange gode detaljer!
    Held og lykke med salget, den burde være nem at komme af med.

    ReplyDelete
  2. Hej. Jeg kender alt til tanker om by kontra grønt & luft. Så selv om I har en utrolig smuk lejlighed, forstår jeg dig godt...
    Det bliver spændende at følge:)

    ReplyDelete
  3. Det ser så smukt ud - de blandet følelser er forståelige <3
    men held og lykke med det hele!!

    ReplyDelete
  4. Super flot lejlighed! Genkender en del små dimser rundt omkring :) Jeg havde gerne købt den, hvis jeg havde råd til både hus på landet & lejlighed i byen :) Jeg ligger den op på min facebook. Kh Lea

    ReplyDelete
  5. Nej hvor bor i bare fantastisk!!! Super flot lejlighed:-)

    ReplyDelete
  6. Kære alle - tusind tak for dejlige hilsner og opmuntringer! Det er dejligt med feedback.

    Lea - hvor er det fantastisk, at du sætter den på affärs Facebook - jeg kan allerede se, at der er nogle, der har været inde og kigge :)
    Tak for det! Og, ja - du kan helt sikkert genkende nogle affärske hyggespredere rundt omkring!

    ReplyDelete
  7. Such a nice flat you got there! but for sure air and green is nice indeed, and Im sure you´ll bring that nice atmosphere with you to the next place. good luck!(and Grattis to your wedding :^)

    ReplyDelete
  8. Kan godt forstå det er en svær beslutning, med så lækker en lejlighed... men det er skønt på landet...;) Håber I har heldet med jer til at få den solgt!
    Skøn blog!
    Hej fra Maja B

    ReplyDelete
  9. Jeg kan skrive under på at det er en fantastisk leilighet! Kan ikke tenke meg at det blir vanskelig å få solgt den - sånn at dere har mange penger bruke på den grønne drømmen :)

    ReplyDelete
  10. Hej! Oh, what a beautiful home you have. But surely your dream sounds like a good one. Good luck and have fun on the way! And have a nice sunday too, it's a sunny day here indeed.

    ReplyDelete

Please drop me a line - it makes me so happy to hear from you!

Send en lille hilsen - hvis du ikke har en blog selv, kan du vælge "Name/URL" i "Choose an identity" skrive en hilsen og klikke send -– jeg bliver så glad for at høre fra Jer!